Isnin, 29 November 2010

Melakukan Hubungan Seks Semasa Pemilik Cyber Cafe Pergi Sembahyang Jumaat...

Puluhan warga kota Tasikmalaya di Indonesia heboh selepas petugas warnet di Simpang Lima kota ini menangkap sepasang pelajar sekolah yang sedang berhubungan seks sambil menonton video lucah semasa dia pergi sembahyang Jumaat.

Ketika petugas warnet (cyber cafe) balik daripada sembahyang Jumaat,dia melihat sepasang pelajar sedang berhubungan seks. Dua pelajar yang sudah dua bulan memadu kasih itu berumur Ma,15, dan In,15.Selepas menangkap pelajar itu,mereka kemudiannya diserahkan kepada polis.
Dikhabarkan,pihak polis telah memanggil kedua orang ibubapa mereka, Petugas warnet Rizal,29, ketika ditanya polis menjelaskan, sepasang pelajar itu masuk warnet yang dikelolanya pada pukul 12.00 menjelang sembahyang Jumaat.

Mereka masukbilik nombor enam yang waktu itu kosong. Rizal mengaku tak curiga kerana percaya pelajar itu tidak melakukan apa-apa ” Saya tak mencurigainya. Setelah mereka membuka internet saya langsung pergi sembahyang Jumaat,” kata dia.Kira-kira pukul 1.00 selepas selesai sembahyang Jumaat, dia terkejut kerana melihat sepasang pelajar tadi  itu  sedang melakukan perbuatan tak senonoh itu sambil menonton adegan lucah di intenet. ” Saya melihat kkeadaan seluar dalam sepasang pelajar itu sudah melorot. Kemudian pelajar perempuan itu membetulkan seluar dalam sambil berdiri,” kata Rizal.

Pihak polis Tasikmalaya mengaku terkejut ketika mendengar laporan adanya sepasang siswa pelajar yang tertangkap basah sedang melakukan hubungan seks di bilik internet dan mereka akan menyiasat perkara tersebut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails